Trötthetsbotemedel - prylar! ;)

2009-08-26 18:52:59/Permalink/Skalmans prylar/

Gick och la mig tidigt igår. Kunde jag sova? Nej.

Jag försov mig därför och kom 25 minuter försent till min första Engelska C-lektion.
GREAT SUCCESS KIM, great -.- Sedan har jag varit allmänt trött hela dagen,
och inte blev jag piggare av att skollunchen nästan vände i magen på mig.
Ingen energi att hämta där alltså. Somnade till på tåget hem och
snubblade på bussen. Nu är jag hemma, och funderar på att käka lite middag för min mage KURRAR!

Dagens ÄLSKLINGSPRYLAR:

T-shirt från New Yorker, snygg eller hur?


Söta spännen med glassar på från Glitter. Jag älskar dem! ♥



Nae vet ni vad, jag måste äta nu. Det kurrar så högt i magen att jag stör grannarna snart x)

hörs sen <3 puss

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahaha, joo jag vet.. men jag börjar faktiskt gilla det nu :)) eller jag vet inte :( tycker det är så svårt att välja...



jag gillar din t-shirt! :D:D

2009-08-26 @ 19:41:50
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback