Sovmorgonen dog.

2009-08-28 09:19:11/Permalink/Life of Skalman/

Som jag skrev igår, så var ju systeryster hos mig igår.

Och eftersom hon började 8.30 idag, var det bara för mig att pallra mig upp tidigt trots att jag inte börjar förrän 10.45. USCH jag vill sova klart! Ett par timmar till skulle inte skada faktiskt. MEN vet ni vad?
Det har hänt något sensationellt! Vi gick och la oss ungefär... halv elva igår eller så, och ni vet ju hur svårt jag har att sova. Jag tänkte att jag aldrig skulle kunna somna så tidigt, men vad gör man inte för systers skull ♥
Och det är HÄR, mina damer och icke-damer, som det sensationella inträffar.
Imorse när jag vaknade upptäckte jag att jag fått sms. Det hade jag alltså inte märkt, så jag trodde att det måste vara någon som smsar mig mitt i natten. MEN när jag tittade på "mottaget"-tiden så ramlade min haka ner i golvet. Det stod nämligen "23.19". :-O Det innebär alltså att jag somnade på mindre än femtio minuter!! Och det trots att jag gick och la mig tidigare än midnatt :-o Något sånt har inte hänt sen....nej jag vet inte ens när det hände sist..!
GREAT SUCCESS :D

Men som sagt,
jag är ändå megatrött nu.


Imorrn ska jag åka hem till mor (:
40årsfest står på schemat, en viss liten pappa (styvpappa alltså. Många pappor att hålla redan på för mig ;D ) har ju som bekant fyllt sina 40 år ♥ :) Det ska firas! Och jag ska sjunga "Halleluja I love him so" för allt festfolk, det ska bli awesome :D Har ett litet problem bara haha. Nämligen det att; för att låten ska gå att sjungas smärtfritt för mig så måste jag sänka tonarten TVÅ HELA TONSTEG, meeen jag har bara bakgrundsmusik i originaltonart.. jag får alltså fejka att jag kan sjunga ordentligt i den tonarten hehe ;) Vi får se hur det går, men det gick rätt bra när jag övade.. jag är bra på att fejka haha!

Nae.. nu ska jag... typ.. göra annat. Jag vet inte. Kanske somna i en soffa eller så ;)


Dagens fråga;
Klockan 10.45 har ju jag lektion,
vad tror ni att "MuDaTe" står för på mitt schema?


PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon :)



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 09:28:07
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: EMELIE FORSBERG [ FOTO ]

sv;okej, trevligt :)

allt bra ?

K R A M E N

2009-08-28 @ 16:39:25
URL: http://eileme.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tackar så mycket! ^^

vad görs? x3

2009-08-28 @ 19:22:06
URL: http://jilin.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

MuDaTe kanske står för MusikDataTeknik? ahahahaha, jag har ingen anaing :]]



sv:

hahaha, usch usch gillar inte alls diagnoser och prov :D

2009-08-28 @ 20:29:30
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: tove

vad gör du då?:)

2009-08-28 @ 21:04:13
URL: http://toveforsman.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback