Sista sommarlovskvällen.

2009-08-17 21:45:29/Permalink/Skalmans Tankar/

Sommarlovet har "finally" kommit till sitt slut.

Imorrn börjar skolan. Det ska bli trist med noll ledighet, men AWESOME att träffa folk igen.
Krambombad lär jag ju bli, och inte mig emot!! <3 Detta kommer bli en helbra vecka!

En nackdel med skolstart; jag är nattmänniska, och det kan man inte vara i skolveckorna...

Man måste gå och lägga sig i tid, så att kroppen får den sömn som den behöver.
Men jag har alltid svårt att sova. Jag vill och kan inte sova förrän efter midnatt.. men det måste jag O.o
UUuh jobbigt..


Vad ska jag göra, tankarna springer ikapp med varandra.
Jag är lycklig och ovetande på samma gång..går det?
So close but so far away, tanken är kysst - av mig.

Sitter och pratar med min Stigus i telefonen nu. SAKNAR o.O
Det är brutalt hur mycket saknad det kan få plats i en människa,
det borde typ svämma över eller något egentligen.
Bästa vampyrvännen, imorrn ses vi allt ♥

Nae, nu ska jag vara duktig och faktiskt lägga mig i sängen, och läsa lite, innan jag släcker
och försöker sova i god tid för en gångs skull.


PUSS ♥
(ja, jag tänker på dig fortfarande...)

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback