Ojsan hoppsan, AWESOME Augustifest och inspark!

2009-08-22 18:31:03/Permalink//

Nu har jag vart hos Fredrik sen i torsdags, och
jag kom precis hem till mor igen. Mycket AWESOME stuff har hänt och skett;

AWESOME #1 :
Augustifesten
i norrköping är i full gång och lagom till den hade vi inspark
för våra nya ettor. Det var väldigt kul! :D Kanske såg ni oss på stan,
ihopbundna små människor i tröjor med texten "n00b" på ?
DET var våra ettor ^_^
(Bl.a. fick nollar, blivande ettor; ge mig en heliumballong som det stod "I Love You" på för "Vi älskar dig Kim" AW tack, sjunga 'Mamma Mia' högt och tydligt så att alla hörde, leka lappleken ["HandMotMage", "RumpaMotRumpa", "BröstMotTrea" osv], berätta hur mycket de älskade oss treor, sjunga "VI ÄR NOLLOR FRÅN..." om och om och om igen, bära min väska, dansa Macarena-dansen, dansa till YMCA och Las Ketchupsången TROTS att de var ihopbundna två och två, äta skollunch fortfarande ihopbundna två och två och spela bowling med sig själv som käglor och klot på såpaindränkta ytor... ehm.. vi hade kul!)

AWESOME #2 :
På kvällen/natten
drog jag och Anastasia till krogen. WAY. Det var awesome.
Förutom att vissa tror att bara för att man råkar vara på dansgolvet så får de
ha sina händer överallt :-S USCH säger jag. Men tack och lov så finns det också trevliga
människor som SER när en dam i nöd behöver räddning.
Mycket intressant kväll! Igen..?
Mindre awesome:
Det enda dåliga är.. att min STINA inte är 18, så hon kan inte följa med än.
Inte förrän om ett år blir den lilla ungen stor. Men DÅ DU Stigus. Då du <3



AWESOME #4 :
Var även och svängde runt på marknaden igår.
Köpte mig ett halsband med mitt namn på. Skalman nämligen hihi ^^
Syns dåligt på bilden jag vet, men jag har mobilkabeln hos pappa
så bättre bilder kommer, jag lovar!


AWESOME #5 :
Film ikväll, det blir bra ^^



Har ni varit något på Augustifesten förresten?
Vad tycks (förutom om skitvädret som attackerar emellanåt)?

(Awesome #6 :)
Ska äta kladdkaka nu , PUSS <3

ps. Jag kan inte svara på kommentarer av någon outgrundlig anledning,
I'm SORRY, försöker fixa! ♥.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback