Hur knäpp får man vara på en skala?

2009-08-02 14:03:03/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Jag har i alla fall slagit alla rekord, och hamnat utanför knäpp-skalan by now.

Jag är inte riktigt klok haha, men fy sjuttan vad det är trevligt att inte vara det.
Det måste ju vara något fel när man till och med överraskar dig själv.
Borde kanske lyssna mer på morsan, och inte "tänka så mycket". Det verkar löna sig att följa impulser ibland.
Haha, jag kan inte släppa tanken. Jag är så urbota glad, samtidigt som jag fortfarande är förvånad över min egen strapats. Men jag är bäst, för jag tänkte inte - för en gång skull - jag bara gjorde.

Sitter hemma nu, har precis ätit vaniljyoghurt, som min mage skrikit efter sen inatt.
Ska gå och borsta tänderna nu. Borsta massor. (jag är knäpp ju ^^)



Dagens lärdom: Tänk inte så mycket, det är då man kommer på alla "kansken" som gör att man till slut inte vågar göra någonting alls. Det är bättre att ångra något man har gjort, än att ångra något man aldrig vågade göra. "Inte tänka så mycket" är lättare sagt än gjort, det borde jag av alla människor veta. Men det är SÅ värt det när man lyckas ^^

PUSS på er <3

Kommentarer
Postat av: jilin ^^

hej, fin blogg ^^

2009-08-02 @ 14:48:55
URL: http://jilin.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback