GAH PMS!

2009-08-19 12:36:24/Permalink//

Ja, människor. Jag är kvinna, jag får alltså PMS ibland.

Dagens känsla idag
: Jag vill döda ALLA. Eller i alla fall slå ner de flesta. Jag blir galen.
Det här är den jobbigaste känsla av alla. Jag liksom hör mig själv säga massa dryga saker.
Jag blir lika förvånad som den jag pratar med, och sen kastar jag mig på den, kramas och ber om ursäkt. Hur kluven får man bli? Jag går till och med mig själv på nerverna x] UH.

Fick läsårets första läxa idag. Min första reaktion: jag ville slå min lärare.
Folk frågar mig frågor som jag inte orkar svara på. Min reaktion; jag skriker att de är tröga i huvudet.
Jag vill ha choklad, men har inga pengar. Min reaktion: jag funderar på att råna en tant eller något.
Jag VILL smsa, men alla logiska tankar säger nej. Min reaktion: JAG BLIR GALEN.

STIIIIIGUS jag vill ha pmshelg. NU! Uhu helst nyss. Kram?


(bilden kommer från http://www.zazzle.com/pms_humor_button-145089136963811437)

Ja. Jag har pms...DEAL WITH IT!

PMSpoesi jag har skrivit tryck; här och/eller här.

Okej men... vi hörs ikväll.. eller något.

Det är fortfarande ingen som vill vara uppe hela natten genom att
gå ut med mig ikväll. Min reaktion? Gissa.

*HUGG*

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback