Bluh! Ett prov avklarat, resten to go!

2009-08-10 11:36:23/Permalink/Life of Skalman/

Så var medeltidsprovet avklarat! Det blir ett stort fett G kan jag lova, tack och goodbyes det räcker för mig!


Sitter i skolan nu, och skriver om Kalla Kriget. Det ska jag bli klar med idag har jag bestämt,
så att jag bara kan ägna mig åt matte och lite vad jag vill ikväll när jag kommer hem.
Dagens uttryck: Terrorbalans. Det myntades under kalla kriget-tiden, och det innebar att NATO och Warszawapakten hade i stort sett lika mycket megaförstörande vapen, så de skulle kunna utplåna varandra lika bra, så att säga. Därför var det ingen som anföll och freden behölls på ett något udda sätt. Weird. Terrorbalans, haha, kul ord!

Inte så mycket folk i skolan som jag trodde det skulle vara såhär på restveckan, men jag har i alla fall träffat några människor som jag halvt saknat ihjäl mig efter ^^ Stina till exempel, AH! :D Ikväll ska jag ringa till Sandra och beklaga mig lite över livet, OCH såklart larva mig över att livet är så underbart haha ^^

Vi hörs ikväll, då kommer bilder från Götebrog! :D

puss <3

Kommentarer
Postat av: towe

tack så mycket !:)

2009-08-10 @ 19:50:36
URL: http://towem.blogg.se/
Postat av: adina

har du skola NU?!

2009-08-10 @ 21:21:00
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback